Serra Çoban

Serra Çoban
@zeyysese
İg:bookswithzeyysese tt:z.serracbn •17
Keşke Sevmeseysim
Bazı yükler vardır; taşısan belin bükülür, bıraksan elin kanar. Tam on yıl oldu, o yükü kalbimde taşımaya alışalı. İnsan en çok, kendine rağmen sevmeye devam ettiği o sessiz anlarda yoruluyor. Birini hayatının merkezine koyup, onun orada olduğundan habersiz kalmasını izlemek, dünyanın en ağır sessizliğiymiş. Keşke zamanı geri alabilseydim; ilk bakışın yaşanmadığı, o düğümün hiç atılmadığı bir ana dönebilseydim. Şimdi sadece, hiç olmamış gibi yapmayı öğreniyorum. Keşke sevmeseydim, belki o zaman kendimden bu kadar uzaklaşmazdım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gay birini yıllardır sevmenin verdiği zorluk
“Dünyanın en güzel gülü olsan ne fark eder ki karşındaki kişi gül sevmiyorsa?”
Olmak istediğimiz yerde miyiz yoksa olmamız gerektiği düşünülen yerde mi?
"En ağır yenilgi, hiç savaşamayacağını bildiğin birine karşı kalbini kaybetmektir."