güzel kitaptı ama osmanlı çok fazla katı, kötü,güçsüz,sahtekar(tabiri caizse) bi şekilde anlatılmış bence koskoca osmanlı imparatorluğu bu kadar fazla aşağılanmamalıydı.
Elif Şafak yine kalemini ustaca konuşturmuş. Bence aşktan sonraki en iyi kitabı. özellikle de batı ve doğu arasında kurduğu köprü takdire şayan. İlerde onunla tanışmak gercekten hayallerim arasında kalemine sağlık...