"Herkes gibi normal şekilde akıllı olmak, söyleyecek bir şeyin olduğunda oturup mektup yazmak ve söylemen gerekeni kısa yoldan söylemek bir şey, böyle şiirler, bilmeceler yazmak başka bir şey."
...Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzunda kalan son kuvvetin bir feryadıdır. Ağlayamadığımız zamanlar bizde o gücün de mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine geçen acılı bir sükunet, en şiddetli acıların oluşturduğu gözyaşlarından bile daha yakıcıdır...