2024'ü kutlayasım hiç gelmedi. Bugünün yarından farkı yokken takvimde değişen rakamın ne önemi olabilir ki. Bir yanımız kan ağlarken bir yanımız yaralarını sarmaya devam ederken dünya sulhe gelmedikçe yeni yıla girmek çok mu önemli? Yine de huzurun ve güvenin değerini bildiğimiz bir yıl olur inşallah.