Ya o efendi olacaktı ya da birileri onun efendisi... Acımak, merhamet etmek , zayıflıktı. Vahşi hayatta merhamet diye birşey yoktu. Merhamet korku sayılırdı ve bu yanlış anlama ölüm getirirdi. Ya sen ölürsün ya da seni öldürürler, ya sen yersin ya da seni yerler; yasa buydu...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Varoluşun zirvesini gösteren, hayatın artık daha fazla yükselemediği bir kendinden geçme hali vardır. Yaşamanın çelişkisi de odur ki bu kendinden geçme, esrime hali, insan ancak en hayat doluyken ve insanın ancakhayatta olduğunu tamamen unutmasıyla gelir.