".... En çok beğendiğim yazarlar, yazdıklarında kendi dünyamı, benim çevremde olup bitenleri bulduğum yazarlardır; anlattıkları öykü, doğallıkla bir cennet olmamakla birlikte, yine de anlatılmaz bir mutluluğun kaynağı olan kendi evim kadar ilgimi çekmeli."
Düşüncenin varacağı en yüksek nokta hiçbir şey bilmediğimizi bilmektir. " Bilmek ve hala bilmediğimizi ( düşünmek) en yüce hünerdir. Bilmediğimiz halde ( bildiğimizi ) sanmak hastalıktır."