”Gittiğim her yerden az evvel çıkmış gibiyim
Nereye bakarsam bakayım bulamıyorum kendimi
Olduğum hiçbir yerde değilmişim gibi geliyor
Olmadığım her yerde de varmış gibi..”
Çünkü seni sonsuzca ve sürekli düşünmek bende senin de beni sık sık düşündüğüne ve beni beklediğine dair çılgınca bir fikir uyandırmıştı; senin için hiçbir şey ifade etmediğimi, benimle ilgili hiçbir şeyi hatırlamadığını bilseydim nefes alabilir miydim hiç ?
Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?