Kendinizi berbat bir distopya'nın içinde bulacaksınız. Ben kendimi kitaba o kadar kaptırdımki kitabı kapattığımda yeniden dünyaya döndüğüm için şükrettim. Daha 48. Sayfadayım. Buraya kadar soluksuz okuyarak geldim. Kitabın sonunu çok merak ediyorum. En sevdiğim kitaplar listeme girdi.