Ne kadar güzeldi. Ama yanında kimse yokken birlikte olmaktan hoslandığı, ona ait olan, dönüp "Şuna baksana," diyebileceği biri yokken bunun ne anlamı vardı... İnsan, "Şuna baksana canm," diyemez miydi? Evet, insar "canım' diyebilirdi ve bu tatlı kelime, sadece sevdiği birine söylemekle bile insanı mutlu ederdi.