Zamanı geriye alabilseydik eğer, hissettiğimiz keşkeler için yaptığımız veya yapamadığımız şeyleri telafi edebilseydik, bu sefer içimizde kalan her neyse onu yaptığımızda belki de yeni bir keşkeye mââl verebilme olasılığımızı da cebimizde bulundurmaz mıyız aslında?
ÖB