Bana göre modern hayatı bizim için gizemli ya da harikulade kılabilen tek şey bu. En sıradan şey bile, saklandığı takdirde hoş bir şeye dönüşebiliyor. Şehir dışına çıktığımda evdekilere nereye gittiğimi asla söylemem. Söylersem, bütün keyfim kaçar. Bunun aptalca bir alışkanlık olduğunu kabul etmeliyim ama hayatıma müthiş bir romantizm katıyor doğrusu.