muazzez

muazzez
@znadia
yarattığı dünyanın en dışlanmış ferdi
Sadakat! Bu kavramı bir ara tahlil etmeliyim; onun içinde mülkiyet tutkusu da var zira...
Reklam
İnsanlar en fazla ihtiyaç duydukları şeyleri başkalarına vermeye bayılırlar. Ben buna bonkörlüğün karmaşıklığı diyorum.
Başkaları üzerinde deney yaptığımızı düşündüğümüz zamanlarda, aslında kendi üzerimizde deney yaptığımız sıklıkla vakiydi.
Çağdaş yaşama renk veren unsurlardan geriye bir tek günah kaldı zaten.
Bana göre modern hayatı bizim için gizemli ya da harikulade kılabilen tek şey bu. En sıradan şey bile, saklandığı takdirde hoş bir şeye dönüşebiliyor. Şehir dışına çıktığımda evdekilere nereye gittiğimi asla söylemem. Söylersem, bütün keyfim kaçar. Bunun aptalca bir alışkanlık olduğunu kabul etmeliyim ama hayatıma müthiş bir romantizm katıyor doğrusu.