muazzez

muazzez
@znadia
yarattığı dünyanın en dışlanmış ferdi
Bizim gibiler belki sevemez. Çocuk insanlar yapabilir bunu; bu, onların gizidir.
Sayfa 78
Reklam
İnanıyorum ki, bizim 'öğrenme' dediğimiz şey gerçekte yok. Tek bir bilgi var, dostum, bu da dört bir yandadır, bu da Atman'dır, benim içimde, senin içindedir bu da, her varlığın içindedir.Ve artık şuna inanıyorum ki, bilginin bilme isteğinden, öğrenme isteğinden daha azılı bir düşmanı olamaz.
Sayfa 29
Ben tümüyle saf dışı bırakılıp öldürüldü mü, gönüldeki tüm tutku ve dürtülerin sesleri kısıldı mı, işte o zaman gözlerini açacaktı en son şey, varlıktaki artık Ben olmayan öz, o büyük giz.
Sayfa 24
...ama her şey gerçekte çürüyüp kokuşmaktı yalnızca. Dünyanın acı bir tadı vardı. Eziyetti yaşamak.
Sayfa 24
Ve nerede bulunabilirdi Atman, yeri yurdu neresi olabilir, ezeli ve ebedi kalbi nerede çarpabilirdi insanın kendi Ben'inden, kendi özünden, herkesin içinde taşıdığı o yok edilmezden başka?
Sayfa 16
Reklam