Bugün size ayni gün nasıl hem disiplinlik hemde adliyelik oldum anlatıcam
Disiplin / Ben sınıfın sorunlu kızına kupa almıştım yılbaşı çekilişi için üstünde naber psikolojisi bozuklar yazıyordu bu kız bunu hem sınıf öğretmenine hemde müdür yardımcısına göstermiş ikiside benim kıza deli demeye çalıştığımı filan düşünüyor sanırım "disiplin durumumu konuşmak icin " okula çağırdılar BABAMI o kaşar yüzünden BIR KUPA İCİN kızın görmediği zorbalık yok ben kupa aldim diye zorba ilan edildim
Adliye/ Biz gittik arkadaşın exini filan aradik sonra başka bi arkadaş geldi benim ortaokulda zorbam vardi filan dedi o kızın zorbasini aradik arkadasim konuştu ama bi tık abarttı neyse yarım saat geçti bana bi mesaj geldi kızdan "Cumhuriyet başsavcılığına " ile başlıyordu baya baya dilekçe hazırlamış kiz suç duyurusu hakkında simdi bilen de bilir ben böyle durumlarda baya kötü olurum bi olayın aileme gitmesi zaafım çünkü kızi aradik falan kiz dedi yok annem avukat yok babam hakim vs sonra bize bu kızın numarasını veren kişinin annesi dedi ki hiçbirşey yazmayın engelleyin birsey yapmaz bende bundan güven alıp engelledim ama ben bu kiza yalnıslıkla insta verdiğim için arkadaşı instasan yazmış yok ben şikayet edicem falan diye KIZ 15 YASINDA BENDEN KÜÇÜK şikayet edecekmiş
Neyse bu kadarcıktı nxisnzisnxixix
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖