Şahsen edebiyat ve klasikler dünyasında yeni olduğumu düşünsem bile bir çok acıklı kitap okudum. Ön yargılı bir şekilde başlamama rağmen beni ağlatmayı başaran tek kitaptır..
İngilizce bir şekilde okumuştum. Sonrasında hakkında incelemeler izledim ve aslında zamanının çok iyi bir eleştirisi olduğunu fark ettim. Kesinlikle öneririm