Zozan

Zozan
@zozandrms
İyi insanlar!
Ben hep sessizliğin en iyi şey olduğunu sanırdım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünya bana boş ve kederli bir ev gibi göründü.
"Bazıları vardır, yirmi yaşında ölmeye başlar. İnsanların çoğu ölecekleri vakit gayet sakin ve aheste, yağı bitmiş kandil gibi söner. "

Zozan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2026 2. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma
"İnsanoğlu dişleri ve pençeleri olmasa da ,zekasıyla en korkunç silahları yaratmıştır. Bizim sokak kavgalarımız, devletlerin yaptığı savaşların, attığı bombaların yanında masum bir çocuk oyunu gibi kalırdı.