"Güzel konuşup güzel düşünerek sakin bir hayat yaşamak varken kendini yoğun bir stres durumu olan nefrete ve husumete sokmak yersizdir, abesle iştigaldir."
İnsan ilişkilerinde her zaman izlenmesi gereken yol orta yoldur. Ne haksızlığa maruz kalmalı ne de kimsenin hakkı yenmelidir. Her iki durumda da kaba davranmak yerine akıllıca ve olayı uzatmamak anlaşmanın usulü olmalıdır.