Zülal Dikici

Zülal Dikici
@zuIal
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah, hiçbir şey yapmamam tembelliğimden olsaydı keşke. Tanrım! Kendime ne büyük bir saygım olurdu o zaman. Tembellik de olsa, kuşku duymadığım belirli bir özelliğim olduğu için ne çok saygı duyardım kendime!
Can Yayınları
… sonunda acı, içimde iğrenç, yüz karası, lanetli bir hazza, nihayet kararlı, ciddi bir zevke dönüşüyordu! Evet, zevke! Israrlıyım bunda! Başkaları da aynı zevki duyuyor mu? Bunu öğrenmek için açtım konuyu. Açıklayayım size: Bu zevk özellikle, alçalıp küçülmenin bilincine tam anlamıyla varmaktan geliyor; artık son duvara tosladığını hissetmekten, bunun iğrenç bir şey olduğunu, ama bunun başka türlü olmayacağını da bilmekten; başka bir çıkışının olmadığını, artık başka bir insan olamayacağını, biraz daha zamanın ve inancın olsaydı; değişmek isteseydin (istesen bile, bunun için bir şey yapmak istemezdin); çünkü olmak istediğin öyle birinin var olmadığını anlamaktan...
Can Yayınları
…bir cehennemden diğerine gidip geliyordum ve artık yalnızca umutsuzdum ama hiç kimseye bu umutsuzluğumu belli etmiyordum.
Sel Yayıncılık