Kuşların evlerde kafeslerde yaşaması kalbimi incitiyor...
Bu duyguyla uyandım bu sabah. Neden özgürce uçan kuşları minicik kafeslere hapsettik? Kedileri evcilleştirip sokaklarda açlığa niçin terkettik? İnsanoğlu kendinden başka canlıların yaşam alanına saygı duymayı ne zaman ögrenecek?