Zühre

Zühre
@zuhretellioglu
°°Kitap okumak iptiladır. Müptelalara selam olsun!°°
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben elimde kalem olmadan kitap okuyamam. Roman okurken bile elimde kalem vardır. Şiir okurken de vardır. Çünkü okurken kalemin yürümesi, insanın okuduğu şeye tam manasıyla odaklanması ve nüfuz etmesi demek. Kitap dediğimiz şey bile k-t -b'den "yazmak"tan geliyor. Yazılan bir şeyi okuyoruz. Kalem de onunla yürüdüğü zaman evet, şimdi okuyan ile okunan, okuyucu ile kitap, kitabı yazan ile onu anlamaya çalışan buluştu ve vuslat gerçekleşti. Diyorsun. Kitap orada kendini açmaya başlıyor.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Edebiyat
Köken bilgisi önemlidir. Zira insanın kökü de oradadır.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Söyleşi-Röportaj
Başkalarına üstünlük taslamak sizi üstün ve ayrıcalıklı kılmaz. Ancak iyi, güzel ve doğru işlerde öncülük ederseniz diğerlerinin önünde olursunuz.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Söyleşi-Röportaj
Sevinçten
Kendime söz. Gittiğim her yere baharı taşıyacağım. Hayat bildiği gibi gelsin,ben yinede çiçek açacağım. 🌈🎋💐🌸🌼