Zülal Yıldırım

Zülal Yıldırım
@zulalydrm
Şanslıyım, o halde varım. Kaybediyorum, demek ki yok olmadım. Kendimin civarındayım. Mevcudiyetin kaypak yörüngesinde.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...bu aynı anda hem suların, hem elektriklerin kesilmesi; gökten taş yağması ve güneşin bir daha hiç doğmaması, küsüp küllenerek dağılması anlamına geliyordu. Ben Titanik’ten önce batıyordum...
Parmağını tetikten çek. Namluyu ağzından çıkar. Azrail’in işini Azrail’e bırak. Derin bir nefes al. Gözlerime bak. Kulaklarını dört aç. Ve beni iyi dinle..
Bazen sanki karşılıklı iki kapısı olan bir odadaymışız gibi hissediyorum, ikimizde kendi kapı kolumuzu tutuyoruz ve birimizin göz kırpmasıyla diğeri hemen kendi kapısının arkasına geçmiş oluyor bile. Hele birisi diğerine bir söz söyleyecek olsa diğeri kapıyı kapatmış ve çoktan gözden kaybolmuş oluyor.
Sonuçta, onun beni affettiğini biliyorum; tıpkı benim onu affettiğim gibi. Thomas Edison’un son sözleri, “orası çok güzel” olmuş. Oranın neresi olduğunu bilmiyorum fakat bir yerlerde olduğuna inanıyorum ve güzel olduğunu umuyorum.