zülfikar

zülfikar
@zulfind
hayatini seven ve onu sonuna kadar yasamaya calisan bir okur
ülkemizi sevmiyoruz, kaçıp gitmek istiyoruz. kötü yöneticiler, aydınlar halkla ilişki kurmasını becerebildiği halde, biz halkı sevmediğimiz için kendimizi ülkemizde istenmeyen bir misafir gibi hissediyoruz. bu yüzden onu tanımak, onun derinliğini, ruhunu hissetmek istemiyoruz
Sayfa 133
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
biz geri kalmış bir ülke değiliz, fakir düşmüş bir soyluya benzetilebiliriz ancak
Sayfa 130
Edebiyat
sonu felaketse bir sanat eseri daha da büyümez mi?
Sayfa 138
Edebiyat
mesele benim az güvenmiş olmam değil, çok fazla güvenmiş olmamdı
Sayfa 93
Edebiyat
bütün arkadaşlar birbirleriyle böyle dürüstçe konuşsaydı, hayat daha zengin ve hakiki olurdu
Sayfa 37
Edebiyat