" Bütünü göremeyen insan zerreyi yorumlamaya çalışır. Yargılama daima seni yanlışa götürür. Ters yöne gidiyor dediğin kişi belki de çemberin başındadır. Yargıladığın kişi belki de gitmeye çalıştığın yolu bitiriyordur."
"Bedeli ne olursa olsun, herkes kendi hikayesinin kahramanı olmaya cesaret edebilmeli. Cebinde çok parası olan değil, güzel hikayeler biriktirmiş insanlar zengindir. Kanadı yanacak bile olsa, güneşin ateşine vurgun olduğu için kendini yakan kelebekler değil ,kabuğunu kırmaya cesaret edemeyenlerdir deli."