- Sen benim korkmamı mı istiyorsun?
- Evet.
- Niye?
- Biraz korkmak iyidir.
Ciddileşti.
- Korkmak her zaman kötüdür, dedi.
Sonra gene gülümsedi.
- Sen de korkma Antonius… Korkacak bir şey yok hayatta. Hayat, yaşamaktan başka işe yaramaz. Cimri adamlar gibi her şeyi erteleyerek hayatı biriktirmeye kalkmak budalalık olur. Birikmez çünkü… Sen harcamasan da o kendi kendini harcar, tükenir.