Kitabı okurken bir kez daha anladım , kız çocuğu olarak dünyaya gelmek her yerde değil, fakat bazı coğrafyalarda 2:0 hatta belki de 4:0 sıfır hayata yenik başlamak demek . Waris yola çıkarken ne istediğini tam olarak bilmese de ,neyi istemediğini çok iyi biliyordu .Kurban rolünü seçmedi ,kendi kaderini kendi çizdi . Okumanızı tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Toplumları doğuran kadınları kişi olarak göremeyen , karanlığa iten toplumlar ,mazeretleri ne olursa olsun ,yok olmaya ,yağmalanmaya ve köle olmaya mahkumdurlar , çünkü kölelik anneden geçer .