Evcil hayvanlar olmasaydı, hayvanlara düşen yükü sırtlamak durumunda kalsaydı insanoğlu, bugünkü insanlığına erişebilir miydi? İnsanoğlu atı evcilleştirirmiş olmasaydı, insan soyunun yarısı diğer yarısına sırtında taşıyor olmayacak mıydı? Evet uygarlığı size borçluyuz. Ve kadınlara. Kadın da evcil hayvanlardan biri olmasın? Kadınlar olmasaydı, insanoğlu insan olabilir miydi? Ah, Orfeo? Dağdan gelen bağdakini kovuyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz insanlar, ne büyük acılara yeniliriz ne de büyük sevinçlere; çünkü bu acılar ve sevinçler küçücük olayların muazzam sisiyle örtülüdür.İşte budur hayat, sistir. Hayat bir nebülözdür.