Birisi çıkıp televizyona diyor ki
Mustafa Kemal Atatürk kuran hafızıydı.
Tamam abi öyle olsun...
Şuan ki insanlar da diyor "ATAM İZİNDEYİZ "
Arkadaşlar hepinizi atanızın izine davet ediyorum. Alalım elimize Kur'an'ı "atam izindeyiz" lafını yerine getirelim hadi.
Atatürk gibi herkes hafız olsun.
Yoksa atam izindeyiz lafı yalan olur.
Haydi dostlar. Abdest alın ve ezberlere başlayın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖