"Üniversitede ilahiyat dersi aldım, cennet ve cehennem kavramları üzerine. Bir teoriye göre, cennet, Tanrı'nın huzurunda olmak ve ışığının senin üzerinde parlamasıdır. Cehennem ise Tanrı'nın sana arkasını dönmesi ve seni terk etmesidir, onun sıcaklığını ve sevgisini bir daha asla hissetmemek demektir." Henry'nin sesi alçaldı. "Nicholas da böyle. Işığını sana çevirdiğinde, tüm dünya parlar. Ama hayal kırıklığına uğradığında ve standartları Tanrı'dan bile yüksek olduğu için eninde sonunda hayal kırıklığına uğrayacaktır. İşte o zaman soğuk bir cehennemdesin demektir."
Tam 21 yıl önce bizlere veda etti Muhtar Cem Karaca...
Keşke o zamanlarda yaşamış olsaydım diyorum Cem Karaca,Barış Manço ve Erkin Koray gibi isimlerin olduğu dönemlerde yaşayıp veda etseydim hayatıma.
Şimdilerde yaşam çekilmiyor ne gerçek sanat var ne de gerçek müzik
Hepsi içi boş şeyler olmuş para uğruna saçmalayıp duruyorlar... Cem Karaca