Havva

Havva
Insan her daim yaşadigi anı kiymetini bilmeliydi.Başımıza gelen her kötü şeyin bize öğretmek istediği bir amacı vardı.Bazen iyi bazen kötü .Bazen de,yaşamamak için ne kadar uğraşsa da o anı yaşardı insan..
Umut, insanla başlar.🧠 Nerede insan varsa, orada umut vardır. Bir şehir yıkılsa da, çocukların sesi duyuluyorsa umut hâlâ oradadır. Umutsuzluk en büyük düşmandır; insanı, şehri, sanatı, direnci yok eder. Ama umut, yıkıntılardan doğar. Güneş yeniden doğar, tohum yeşerir, taş yontulur, deniz balık verir.İnsanın olduğu yerde son yoktur, değişim vardır. Ve her değişim, bir umuda kapı aralar.Umut var olunuz..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba." Cemil Meriç
"İnsanoğlu hiçbir şey hakkında sonsuz bilgiye sahip olamaz ve güzelliğin sırları da en aşağı hayatın sırları kadar derindedir; güzelliğin ve hayatın dokusunun telleri birbirine dolanmıştır." Jack London, Martin Eden
"Bütün hayatını labirentte mahsur kalıp bir gün oradan nasıl çıkacağını, bunun ne kadar müthiş olacağını düşünerek geçirirsin ve geleceği hayal etmek, devam etmeni ama bunu hiç yapmamanı sağlar. Geleceği yalnızca o andan kaçmak için kullanırsın. " John Green, Alaska'nın Peşinde
"Lâkin işte görüyorum ki, bir çanak suda bir damla zeytinyağı gibiyim. ne karışıyorum, ne de dibe çökebiliyorum." Yakup Kadri Karaosmanoğlu, Yaban