İnsanlar, senin içten içe verdiğin mücadeleleri bilmez, hissetmez; sadece sonuçlara bakıp yargılarlar.Kendi bencilliklerin de değerlendirirler. Bugüne kadar gösterdiğin sabır, nezaket bir anda değiştiğinde "çok farklı olmuş" derler, oysa bilmezler neler biriktiğini. Bazen öyle insanlar görüyorum ki; kalpleri bir yana, kafaları bir yana çalışıyor ama hayatları kusursuz bir düzende. Ne vicdan sızısı, ne kafa ağrısı...Yine de umut ediyor insan; belki bir gün, en küçük bir şey değişir de, bu hayat "Yaşıyorum" dedirtir bize de.🙏Allah, kimsenin karşısına duygusal zekâdan ve empatiden yoksun insanları çıkarmasın zirâ hayat yeterince zor!!