İnsanlar birbirini anlamak zorunda değil, evet.
Ama bir insan senin hayatında özel bir yer edindiyse, sana yakınsa… anlamaya da çabalamalı. Çünkü gerçek bağ, ancak empatiyle kurulur.Ne yazık ki bu her zaman böyle olmuyor.Sen kendini ifade ettikçe, karşındaki duvar örüyor. Dinlemek yerine yargılıyor. Oysa belki bir zamanlar seninle aynı yollardan geçmişti; ama statü değişince bakışı da değişti.Bu hayatta en güzel şey, anlaşılmak.İnsan, anlaşıldığı yerde çiçek açar.
Sürekli yargılandığı yerdeyse içine kapanır, sessizce solmaya başlar.