Havva

Havva
Insan her daim yaşadigi anı kiymetini bilmeliydi.Başımıza gelen her kötü şeyin bize öğretmek istediği bir amacı vardı.Bazen iyi bazen kötü .Bazen de,yaşamamak için ne kadar uğraşsa da o anı yaşardı insan..

Havva

, bir kitap okudu
Puan vermedi·622 syf.·
2025 4. kitabı
İvan Gonçarov
8.7/10 · 50bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dervişe sordular:"Ne anladın dünyadan?" Derviş cevap verdi:"Ölülerin sevgi ile anıldığı... Yaşayanların sevgisizlikten öldüğü bir dünyaya şahit oldum. Ölülerin toprağına çiçek ektiler, Yaşayanların bahçesini talan ettiler...
Anlaşılmak!
İnsanlar birbirini anlamak zorunda değil, evet. Ama bir insan senin hayatında özel bir yer edindiyse, sana yakınsa… anlamaya da çabalamalı. Çünkü gerçek bağ, ancak empatiyle kurulur.Ne yazık ki bu her zaman böyle olmuyor.Sen kendini ifade ettikçe, karşındaki duvar örüyor. Dinlemek yerine yargılıyor. Oysa belki bir zamanlar seninle aynı yollardan geçmişti; ama statü değişince bakışı da değişti.Bu hayatta en güzel şey, anlaşılmak.İnsan, anlaşıldığı yerde çiçek açar. Sürekli yargılandığı yerdeyse içine kapanır, sessizce solmaya başlar.