Aksa; biriciğim, sevip kavuşamadığım, kavuşmayı belki de hiç hak etmeyeceğim özlemim, en güzel meylim, en özel en kalıcı hevesim... Hüzünlü kaldırımların, hüzünlü minarelerin, isimleri hatırlanmamış, unutulmuş insanların şehri Kudüs.. İffetin, iffetlilerin yeri; sonsuz umutların sonsuz acıların sonsuz hayalin ve hayal kırıklıklarının yuvası Aksa... Kabul eder misin ki bizi, yeniden, ve yeniden, her şeye rağmen? Ki sen hep değil misin aramızda, Müslümanca atan her kalbin içinde bulunan? Sensin her sabah uyanan, karşı koyan, direnen ve kazanan. Bizi de tekrar kabul eder misin bir gün yanına ya Aksa.😔