ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Çünkü seher vakti yola çıkan her aşık, daha o gece Leyla'da akşamlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk ki vardır, gerisi vesairedir.
İlişkiler
Sen hiç gelmesen bile, ayağının geliş sesini kıyamete kadar dinlesem yeter.
Sevdiğimiz insandan bizi sevmesini beklemek yahut yalnız bizi sevenleri sevmek, nihayet kuru bir alışveriş, hatta belki kaba bir değiş tokuştur.
Sevgilinin yüzü mü; aşk yangınını alevlendiren ilk kıvılcımdır?