ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Sevgi bir acıydı herhalde, bir kederdi, kah hüzünle, kah mutlulukla hatırlanan.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hatırlıyor musunuz, sevgi neydi? Üzüm henüz yaratılmamışken insanları sarhoş eden o muydu?
Ah, kimin için atıyor bu yürek?
Müzik
Tükenmek bilmez bir sabırla bir meçhulü beklemek..
Sonra bu fakir işçilere bu köpek muamelesini yapmaya neden lüzum görüyorlardı?