"Gelecek, seni terk etmeyeceğine güvenebileceğin tek şeydir, evlat, dedi adam. Gelecek seni daima bulur. Kıpırdamadan bekle, o seni bulacaktır. Toprağın denizle buluşmak zorunda oluşu gibi.” Marianne Wiggins
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha da az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor...