Merhabalar
Kitabın türünden kısaca bahsedecek olursam biraz tarihi ve trajik bir kitap.
İçeriği hakkında bişeyler söyleyip kitabın güzel olay örgüsünü ne basitleştirmek nede ipucu verip heycanınızı azaltmak isterim..
Çoğu kitapta olduğu gibi bunda da giriş bölümünde biraz sıkılabilirsiniz ama ortalarına doğru gelince iş tam tersine dönüyor. Heycanınız artarak sayfaları çevirmeye başlıyorsunuz.
Hatta sonlarına doğru biraz duygusallaşabilrsiniz..
En azından kendim için söyleyeyim, okurken sanki gözümün önünde yaşanan bir olayı izliyormuşum da müdahale edemiyormuşum gibiydi..
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar