mealyoşa

mealyoşa
@0caner0
Ece bana "Tanrı yoksa herşey mübahtır" diyorsun sen demişti, oysa ben "Tanrı var olduğu için her şey mübahtır" diyorum. Garip bir din anlayışı işte.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Biz niye kendi zamanlarımızı yaşayamıyoruz, niye hep başka zamanlar ve hep başka kendimiz?
"Yalnız iki tür insan iyidir Gömülmüşlerle doğmamışlar."
Kentlerin havaalanlarından çok düşalanlarına gereksinimi var. Yeni düşalanları yapılmalı, olanlar restore edilmeli ya da tümden yok edilmeli.
Ruhlarımız; baktığımız, odaklandığımız, bir an gelecek ve gerçekleşecek olan o ölümün korkusuyla tedirginliğiyle başka bir şey olup çıktı.
Edebiyat