Esra.

Esra.
@0esrarslan
“Kaderinin şoförü sensin. Emin ol. Onu dram istikametinde sürme. Biraz gül, yahu! Değmez vallahi bu dünya.” Peyami Safa
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke bir şiir okumuş, Bir kedi sevmiş olsaydınız. Belki bu kadar, Kirletmezdiniz dünyayı...
Edebiyat
Stefan Zweig’ın da dediği gibi: Ben söylediklerimden sorumluyum, anladıklarınızdan değil... Stefan Zweig
Edebiyat
Ölene kadar sorumlusun.. Gönül bağı kurduğun her şeyden dedi tilki.
Edebiyat
mottomuz budur arkadaşlar
Olmuyorsa zorlamıyorum. Olmayacağını anladığım noktada çabalamayı bırakıyorum. Tam da o noktada kimsenin hiçbir şeye değmediğini ve hiçbir şeyi hak etmediğini daha net görüyorum.
1000Kitap