kasem

kasem
@0kasem0
Ne çok acı var..
Türk dili ve Edebiyatı- Hukuk
13 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Amentü
Kar yağarken kirlenen bir şeydi benim yüzüm her sevinç nöbetinde kusmak sunuldu bana gecenin anlamı tıkansın diye ıslık çalar resimli bir kitaptan çalardım hayatımı.. İsmet Özel youtu.be/wiW2xwh57oA
Reklam
dağlardan dönüyorsun o sağır yamaçlardan çevik bacaklarını getiriyorsun, ne çiçek ne de ninni boz şayaktan poturun dağlarda ne güzeldi şehre varınca artık meşinler giymelisin daha esmer, daha kankusturucu sen o baygın sevgilerin adamı değilsin. youtu.be/aAcajGGevFs İsmet Özel
Ömür Hanımla Güz Konuşmaları
Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu. Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Şükrü Erbaş
Dışımız serseri, içimiz kütüphane.
Ruhumuz dar bir şeridin içinden sızılarla geçiyor