Kimi hayatını arzu bile etmediği bir şeylerin peşinde harcar;kimi ömür boyu istediği,ama hiçbir işine yaramayacak bir şeyleri arar durur;kimileri de kendini kaybeder...
İnsanların çoğu hiç üzerinde düşünmeksizin kimseye ait olmayan,sahte hayatlar yaşıyor.Oscar Wilde,"İnsanların çoğu aslında başka insanlardır,"demiş ve haklıymış.