Hatalarla dolu insan olma yolculuğumuzdan bizi hatalarımızdan daha değerli bulanlar ve bizim hatalarından daha değerli bulduklarımız kalıyor geriye. Bir boşluğu doldurmayıp kendine bir yer açıyor. Boşluk boşluk olarak kalıyor. Resim eklerle büyüyor.
Açlık merkez ile öfke merkezi çok yakın bir ilişki içindeyken,tokluk merkezi ve kendinizi iyi hissettiren merkezler yakın ilişkideydi. O nedenle aç insan çok çabuk öfkelenirken, güzel bir yemekten kalkmış kişi huzur içinde olurdu.O yüzden ikna etmek istediğiniz biri varsa yapılacak en akıllıca şeylerden biri ona yemek yedirmekti...
... İnsanların aldıkları her eşya kendilerine bir yüktü ve insanlar aldıkları her eşya ile bu yükü artırıyorlardı sadece. Üstelik bunun farkında bile değillerdi...