İnsan, biyolojik ve kültürel olarak içinde bulunduğu sınırları aşmak "zorundadır". Bu zorunluluk, her birimize temel bir güdü olarak yerleştirilmiştir. Eğer bu güdümüzden uzak durur, sınırlarımızın içinde konforla yaşamayı tercih edersek zamanla sıkıntı, sıkışmışlık ve bunalım hisleri gelip bize musallat olacaktır....