Bir Ayet Kur’an okunduğu zaman, ona kulak verip sessizce dinleyin ki size merhamet edilsin. (A’râf, 7/204) Bir Hadis Güvenilir, dürüst, müslüman tacir, kıyamet günü şehitlerle beraberdir (İbn Mâce, Ticaret, 1) Bir Dua ...(Allah’ım!) Duamı kabul eyle. Allah’ım! Senden gelecekte olacak şeylerin hayırlı olanlarını, yaptıklarımın hayırlısını, gizli şeylerin hayırlısını, açık olan şeylerin hayırlısını ve cennette yüksek dereceler istiyorum… (Hâkim, De’avât, No:1911)
Din
Laf Salatası Vol.3
Aşkın gözü kör müdür bilmem ama, Benimkiler kör, ben onu biliyorum. 4.1 numara gözlük kullanıyorum Ve beş metre ötedekini bile Gerçekten net şekilde seçemiyorum. Benim kız karşı caddede el salıyor. Ben de o değildir ayıp/günah diye O yöne bakmıyorum. O sırada aramak yerine alınıp Beni bırakıp ( hâşâ ) gitmiş olsa Bugün dul olabilirdim 👻
Aşk
Reklam
… Üfle kavalı, dökülmesin eteğinden kırgınlığın. Üfle kavalı, mavi tonu göğe bulansın namelerin. … Üfle | Ramazan Çetiner RamazanCetiner.blogspot.com/2026/06/ufle.ht...
Şiir
1.Bölüm
"Bu aşk" dedi. "Korkma lütfen" Dudakları dudaklarımdaydı. Kalbim yerinden çıkacak gibi davranıyordu. Lisedeki masum öpücük değildi bu. Tutku ve dil vardı. Ben ne yapacağımı bilmiyordum. Acemice onu taklit ediyordum. Okulun kuytu bir köşesinde olmasak neler yapardı bilmiyorum. Dudaklarımız kızarana kadar öpüştük. Kıyafetlerimin üstünden gögüslerimi ellemese daha da öpüşe bilirdik. Neden bilmiyorum ama utanmıştım ve sanırım ıslanmış. İlk defa diye geçirdim içimden. İlk defa böyle oldum. Lisede sevgilim ile ne kadar masum öpüşüyormuşuz. Peki bu aşk ise o neydi? Aşk gerçekte neydi? Aşık kişi neler yapardı?
Birlikte yalnız kalmak;
Şuan parkta çekirdek-dondurma yapıp kafa dağıtasım var böyle bütün dertleri 1 saatliğine unutup sadece anı yaşamak istiyorum. Bir tek ben mi böyle hissediyorum bilmiyorum ama sanırım içimde bir sıkıntı var ve tek değil benimle birlikte yalnız kalacak birilerine ihtiyacım var sanırım...
+1 aşağılık 'insanlar'
"Voltaire'in dediği duruma gelinir: "Sadece iki günümüz var yaşamak için: Bu günleri de aşağılık heriflerin önünde diz çökerek geçirmeye değmez!" 😮‍💨 Yaşam Bilgeliği Üzerine Aforizmalar
Düşünce
Reklam
Reklam