Kahve arası yorum-1
Kusura bakmayın fazla uzun sürdü okuması ben dizi izler gibi izliyorum kitapta olanları çünkü ahaha Dördüncü kanattada kitabı bitirip kaydını girmeyi unutmuştum hemen ikinci kitaba başlamıştım bunda ise uzun bir süre bu dünyada kalacağım gibi .Heyecan hiç mi bitmez hiç mi insana "sıkıldım bunaldım" dedirtmez bir kitap ya.950 sayfalık bir kitaptan bahsediyoruz arkadaşlar tuğla kadar.Ben 400 deyim günlük dizi izler gibi iki bölüm iki bölüm gidiyorum .Fena sarıyor.Yapay zekaya hangi ejderha seçer beni testi yaptırdım seçeneklerde hiçbiride vardı ve mavi ejderha çıktı.Sgaeyl falansa o mavi birbirimizi yerdik heralde ahshs (spoili)Andarna gibi siyah bir ejderham olsun isterdim ama...
Neyse ben uzun bir süre daha burada olmayacağım malum dizim var.Ya zaten tv dizilerini nasıl izliyorsunuz anlamıyorum o kadar sacma konuları var ki.Kitaplar oh ne güzel be.Oyuncuları ben seçiyorum sürekli aynı oyuncular yok.Ortamı ben seçiyorum .Örnek veriyorum kitaplar hep tanımlarken siyah saçlı mavi gözlü der ben onu kafamada canladırırken uzun yüzlü boynu uzun canlandırabilirim sen ise onu daha minyon bir asyalı kadın şeklinde canlandırabilirsin hatta kendin kitabın baş kararketi oluyorsun bir çok kitapta.Kitaplara bayılıyorum bu yüzden 3 boyutlu dizi gibi.İstediğim kadar izleyebilirin sınırsız . Mükemmel bir şey ya.
Final incelemem
Kitabı anlatacak kelime bulamıyorum. Dört kere kahve arası verip yorum yazmamdan anlamışsınızdır. Her gün ancak iki bölüm okuyabildim. O kadar olay oluyor ki zihnim ancak bu kadarını kaldırdı. Bugün bitsin diye yaklaşık 100-200 sayfa birden okudum. Şu an zihnen o kadar yorgunum ki... Aşırı saran, mükemmel bir kitap. Yani tek kelimeyle mükemmel; okuyun, okutun, alın çeyizinize koyun, torunlarınıza da okutun. Ben küçük kardeşime
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,225 okunma
Selaaammmm. Ay çok heyecanlıyım bu kitap hakkında konuşacağım için.
️100000000/10
Zaman geçtikçe değişiyoruz; her şeyden önce, önem verdiklerimiz değişiyor. İstediklerimiz, aradıklarımız değişiyor.
İyi de, birtakım "inanç"larımıza bu değişme sürecinde ne oluyor?.. Bunu her zaman bilebiliyor, fark edebiliyor muyuz?
Öncelikle bu kitap bir kurgu kitabı değil. Bilge Karasu'nun denemelerinin derlemesinden oluşan bir kitap. Yani bir deneme kitabı. Benim ilk okuduğum deneme kitabıydı, bu yüzden sıkılırım diye korkmuştum ama elimden düşüremedim. Yazarın dili, üslubu çok akıcıydı. Yani hiiiç gözünüz korkmasın, tam tersi okumadan geçirdiğiniz 1 saniyenize bile üzüleceksiniz. Ben keşke daha önce okusaydım dedim.
Kitabın her satırı bana yepyeni şeyler kattı. Yazar kitapta hayata bakışını, hayattan öğrendiklerini, anladıklarını, çıkardığı dersleri bize anlatıyor. Aslında hepimizin bildiği ama asla farkında olmadığımız, bize "böyle olması gerekiyormuş" gibi dayatılan bazı gerçeklikleri de tüm çıplaklığıyla anlatmış Karasu.
Özellikle "Cinayetin Azı Çoğu" başlıklı denemesinde, sokak hayvanlarının sözde "insan iyiliği" için acımasızca katledilmesine şiddetle karşı çıktığını, zamanında doğanın içinden koparıp kendimize alıştırdığımız, bize güvenmelerini sağlayıp evcilleştirdiğimiz hayvanların katledilmesinin "toplum ve insan sağlığı" adıyla meşrulaştırılamayacağını vurgular. Aynı zamanda evcil hayvan isteyen çocuklara da bunun bir oyuncak, nesne ya da bir eşya olmadığını, bir "canlı" olduğunu öğretmemiz gerektiğini, hayvanın sorumluluğunu üstlenmemiz gerektiğini de dile getirir.
"Hayvanları seven, korumaya çalışan bir insan olmam isyan etmeme yeter."
Şiddetle tavsiye ediyorum o kadarrr güzeldi ki. Anlatmaya kelime bulamıyorum her satırından yeni bir şeyler öğreneceğiniz üstelik
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek kelimeyle müükemmmmellll...
Yavuz Bahadıroğlu = Tarihi Sevdiren Adam
Sunguroğlu 1 çok beğendim. Herkese tavsiye ederim. Kitabın ilk başları çok konuşmalı ve biraz sıkıcı ama sonlara doğru gerçekten bir elimde kahve bardağım bir elimde Sunguroğlu 1 keyifle maceradan maceraya atlayarak okuyordum. Veee fırsatım olsa 1000000000 kere daha okumak isterim.
Okuyacaklar için iyi okumalar... Kendinize iyi bakın ve hep kitaplarla kalın.
Sunguroğlu 1Yavuz Bahadıroğlu · Nesil Yayınları · 2004902 okunma
100000000/10 5/5
sırf son 50 sayfa için okunur
SPOİLİ YORUM
şu an çok kötü hissediyorum
pipin psikolojisi çöktü
o silah sesi
ellerindeki kan
stanleynin hırıltılı sesi...
yemin ederim içim acıdı son 50 sayfayı okurken
ilk 200 sayfada o kadar çok etkilenmemiştim. tamam hızlı ve akıcıydı ama ne biliyim sıradan seri devam ettirme çabası gibi gelmişti AMA
ilk kitaptaki olanlar ve bunların pip üzerindeki etkilerinin yavaş yavaş verilmesi
sonrasında pip in max haberini alıp kafayı yemesi ve bunun üzerine içinde bir şeylerin çatlaması...
henüz bunlar olmuşken pip'i kırgın bir şekilde bulanın charlie olması...
böylelikle ilk müthiş etkileşimin oluşması...
sonrasında Stanleyi öğrenmemiz ve onun ne kadar yalnız ve çaresiz olduğunu okumamız...
pip ve stanley nin son anlarda birbirinin önüne atlamayı ve birbirlerinin hayatları için yalvarmaları...
yazar stanley'nin çaresizliğini ve yalnızlığı o kadar kalp kırıcı ve güzelce vermişki charlie onu vurmadan önce stanleynin iyi birisi olduğunu öğrendiğimemizin verdiği savruluşla piple beraber kafayı yedik
her şey çok kötü-hızlı-travmatik ilerledi.
gerçekten stanleyi okurken ağlamadan duramadım. onun söylediği her söz verdiği her tepki İÇİMİ. YAKTI.
hayatı boyunca kendisini saklamış. sırrını söylediği kişilerde ondan anında uzaklaşmış.
tüm hayatı boyunca bir başkasının onu kullanması nedeniyle yalnızlaştırılıp ötekileştirilmiş...
yemin ederim ölümünü vuruluşunu söylediklerini okurken ağlamaktan kıpkırmızı oldum
cenaze sırasında tabutunu arkadaşları sırrını öğrendiği için uzaklaştığından pipin seçmesi ve 'arkadaş' dediği insanın cenazesini basıp burda gömülmeyi hak etmiyor diye gelmesi...
O kadar güzel bir kitap ki 10000000 defa okuyasım var :D
Okuduktan sonra dizisini izleyeceğim....
Ya efsane ya.....Bu böyle bitmez ama fbskfhgsy
DEDİĞİM GİBİ OKUYUN ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM!