Geçen yıl başlayan covid salgını nedeniyle bir yıldır buluşmalarımıza internet üzerinden devam ediyoruz. Bu süreçte pek çok farklı ilden gelen katılımcılarımız oldu. Vakaların hızla artması ve yasakların devam etmesi sebebiyle buluşmalarımıza bir süre daha internet üzerinden devam edeceğiz.
Bu buluşmamızda Tahıl Beyin okuyoruz. Ayrıca That Sugar ve Food ınc belgesellerini izliyoruz. Kısaca bu buluşmayı Sağlık Buluşması yaptık😊
Aramıza katılmak isteyen arkadaşları bir sonraki etkinliğimize davet ediyoruz. Detaylar aşağıda bulabilirsiniz 😉👇🏾
Belgesellerimiz
m.imdb.com/title/tt1286537imdb.com/title/tt3892434
Kitabımız
Tahıl Beyin
Kitabın PDF'i
academia.edu/34666608/David_...
Tarih: 1 Mayıs 2021
Saat: 21.45
Mekan:Zoom
Bağlantı Adresi: güncellenecek
Zor günler henüz geçmedi evde kalın.
Korona virüs sebebiyle bir sonraki buluşmamızı da Skype üzerinden gerçekleştireceğiz. Her ne kadar grubun adı KOCAELİ olsa da bu süreçte Türkiye'nin dört bir yanından toplanıyoruz. Oldukça keyifli geçen buluşmalarımız nedeniyle 9 Mayıs'ta buluşmaya karar verdik. Sizleri de 22. Buluşmamızda aramızda görmek isteriz.
Kitabımız
Puslu Kıtalar Atlası
Elimde kitap yok, sipariş de veremem diyorsanız buyurun kitabın pdf linki
pdfekitaparsivi.com/ihsan-oktay-ana...
Filmimiz
beyazperde.com/filmler/film-25...
Tarih: 09.05.2020
Saat: 21:00
Mekan: Skype
Bağlantı Adresi: join.skype.com/a9aCuZAGeZ4R
Bu zor günlerde evde kalın kitap okuyun bizi takip edin 😊
1K Kocaeli Grubu olarak tiyatroya gidiyoruz.26 Ekim'de kitap buluşmasının ardından Süleyman Demirel Kültür Merkezinde Macbeth oyununu izleyeceğiz. Tüm kitap ve tiyatro severler davetlimizdir. İletişim için özelden veya yorum kısmından yazabilirsiniz.
Tarih: 26.10.2019
Saat: 15.00
Yer: Süleyman Demirel Kültür Merkezi
Oyun : Macbeth
Değerli
ÇaçaZehraAyşegül tatildeAdem GüzelyurdLord VaderYaşamı aşabilmek?
Atakan ile
Birlikte katılacağız.
Neydi insanın yaşama amacı, anlam arayışı?
İnsan sadece yaşamak için mi yaşıyordu? Yoksa varoluşsal sancılar mı çekiyordu?
İnsanın Anlam Arayışı hayatınız boyunca okuyacağınız en anlamlı kitaplardan biri. Alıntılar yardımıyla bu çok daha iyi anlaşılacaktır.
"Eğer yaşamda gerçekten bir anlam varsa, acıda da bir anlam olmalıdır." (s. 82)
"Dünyada, kişinin en kötü şartlarda bile yaşamını sürdürmesine, yaşamında bir anlam olduğu bilgisi kadar etkili bir şekilde yardımcı olan başka hiçbir şey yoktur." (s. 118)
"Yaşamda anlam bulmanın ikinci yolu, bir şey - iyilik, doğruluk, güzellik gibi- yaşamak, doğayı ve kültürü yaşamak, son ve bir o kadar önemlisi de olanca eşsizliğiyle bir insanı yaşamaktır. Yani onu sevmektir." (s. 125)
"Umutsuz bir durumla karşılaştığımız, değiştirilemeyecek bir kaderle yüz yüze geldiğiniz zaman bile, yaşamda bir anlam bulabileceğimizi asla unutmayalım." (s. 127)
İnsanların yaşamalarını sağlayacak çok şeyin bulunmasına karşın, uğruna yaşayacakları bir şeyin olmadığı söylenebilir; insanlar araçlara sahip, ama amaçları yok." (s. 152)
"Yaşamı oluşturan anların hepsi ölmektedir, yaşanan bir an asla geri gelmeyecektir. Yaşamımızın her anını olabilecek en iyi şekilde değerlendirmemizi anımsatan da bu geçicilik değil mi?" (s. 162)
Bu güzel günü yaşatan dostlarıma teşekkür ederim.
i.hizliresim.com/0RMaPZ.jpgi.hizliresim.com/JZoM5J.jpgi.hizliresim.com/Gm8gqr.jpg
Neydi insanın yaşama amacı, anlam arayışı?
İnsan sadece yaşamak için mi yaşıyordu? Yoksa varoluşsal sancılar mı çekiyordu?
İnsanın Anlam Arayışı hayatınız boyunca okuyacağınız en anlamlı kitaplardan biri. Alıntılar yardımıyla bu çok daha iyi anlaşılacaktır.
"Eğer yaşamda gerçekten bir anlam varsa, acıda da bir anlam olmalıdır." (s. 82)
"Dünyada, kişinin en kötü şartlarda bile yaşamını sürdürmesine, yaşamında bir anlam olduğu bilgisi kadar etkili bir şekilde yardımcı olan başka hiçbir şey yoktur." (s. 118)
"Yaşamda anlam bulmanın ikinci yolu, bir şey - iyilik, doğruluk, güzellik gibi- yaşamak, doğayı ve kültürü yaşamak, son ve bir o kadar önemlisi de olanca eşsizliğiyle bir insanı yaşamaktır. Yani onu sevmektir." (s. 125)
"Umutsuz bir durumla karşılaştığımız, değiştirilemeyecek bir kaderle yüz yüze geldiğiniz zaman bile, yaşamda bir anlam bulabileceğimizi asla unutmayalım." (s. 127)
İnsanların yaşamalarını sağlayacak çok şeyin bulunmasına karşın, uğruna yaşayacakları bir şeyin olmadığı söylenebilir; insanlar araçlara sahip, ama amaçları yok." (s. 152)
"Yaşamı oluşturan anların hepsi ölmektedir, yaşanan bir an asla geri gelmeyecektir. Yaşamımızın her anını olabilecek en iyi şekilde değerlendirmemizi anımsatan da bu geçicilik değil mi?" (s. 162)
Bu güzel günü yaşatan dostlarıma teşekkür ederim.
i.hizliresim.com/0RMaPZ.jpgi.hizliresim.com/JZoM5J.jpgi.hizliresim.com/Gm8gqr.jpg