Rana

Yirmi bir yıl!
Gereği gibi değerlendirilmişse, az zaman değil.Ama ben o yılları yeterince değerlendirilmiş olduğuma şuan "yeterince" inanmıyorum! Bir "Acaba" var, bir kuşku var içimde.
Reklam
Tevfik Fikret: "Ben bu ümmid ile teşyi-i hayat etmedeyim." der. Ben o kadar ileriye gitmeyeceğim. Fakat muhakkak ki bu umut bendeki çalışma gücünü ve yaşama zevkini arttırıyor.
Sayfa 11
Aşk için karnıma ve göğsüme, Ölüm için yüreğime sürdüğüm eczâ uçtu birden. Aşk ve ölüm bana yeniden Su ve ateş ve toprak yeniden yorumlandı.
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı ?