Bu kitap çok güzel bir kitap. Zülmü,sefaleti ve yoksuluğu çok güzel bir üslup ile anlatıyor. Heyecan veren bu kitap aynı zamanda korku verici de bir kitap.
Bu kitabı okudum ve çok beğendim. Duyguları düşünceleri ve aşklarıyla beğenilen gus ve hazel çok güzel karakterler . aslında çok akıcı bir kitap iyiki okudum.:-)