"Doğa, çeşitliliğin kendisidir, olası tüm karakter nüanslarını, en basitinden en karmaşığına kadar sunar; bu nedenle çok genel savlarla tasvir edilemez. Hatta bir ahlâkçı bakış açısıyla hiç değerlendirilemez, çünkü ahlâkçıların bakışı doğanın gözlenmesinin, büyük ölçüde bilinçsiz bir sonucundan başka bir şey değildir."