Hakan Günday'ın okuduğum ilk kitabı oldu. Eğer siz de bu kitaptan başlayacaksanız, kötü bir seçim olacaktır.
Bir yazar, en berbat karakterleriyle bile empati kurmamıza vesile oluyorsa yeteneklidir bence ama elbette burada sormamız gereken bir şey var. Her yazar kötü karakterleriyle empati kurdurmak zorunda mı? Bence Hakan Günday'ın yarattığı korkunç karakterlerini anlamamıza olanak sağlamaya bir isteği yok ve olsa dahi, yazar bütün yeteneğini kullansa bile bunu başaramayacak zira okuduğum en korkunç karakterlerdi.
Ayrıca "tecavüz" kelimesi oyuncak gibi kullanılmamalı.