"Bu kitabın amacı, kurumlar çoğu zaman bizim yerimize düşündüğü için farklı dünya biçimleri arasında kıyaslama yapılamayacağını öğretmek değildir; her biçimin eşit derecede doğru veya yanlış olduğunu öğretmek hiç değildir"
Bence kitabı en iyi kendisi açıklıyor ve hatta bu yazı kitabın başında olmalıydı.
Kitabı beğenmeyebilirsiniz zira bana da zerre hitap etmedi ancak objektif olarak baktığımızda ise bu kitap da Esra Ezmeci hanımın kendi kitlesine gayet hitap eden kitaplarından olmuş.