Kitabı beğenmeyebilirsiniz zira bana da zerre hitap etmedi ancak objektif olarak baktığımızda ise bu kitap da Esra Ezmeci hanımın kendi kitlesine gayet hitap eden kitaplarından olmuş.
Kitabın sonunda bulunan yazıyı buraya eklemek istiyorum.
"Biz, Castro'nun yaptığı Küba ihtilali deyince işin yalnız hareket safhasını anladığımız için, ne Castro'nun reformlarını, ne Playa Giron ( Domuzlar Koyu) çıkarmasını ve ne de 1962'de Yankee'lerin Küba'yı abloka etmesiyle başlayan büyük Küba krizini buraya almadık. Zaten kitabımızın hacmi de buna elverişli değildir. Bütün bu konuları ayrı ayrı anlatabilmek için elinizdeki kitap gibi iki cilt daha yazmak gerekir. Bu kitapta sadece Küba ihtilâli ile onun çıkmasını hazırlıyan nedenleri anlatmaya çalıştık ve konunun daha iyi anlaşılabilmesi için de, başlangıcından itibaren Küba tarihinin bir özetini verdik."
Kitabı çok iyi özetlemiş. Aşırı detaylı değil ancak başlangıç seviyesine uygun.